Heipähei!

 

 

Lady GaGa – Boys Boys Boys

 

Mitäs mitäs! Hui, pitkä aika edellisestä. Olen hengissä juu, on vaan vähän jääny tääki. Alkuvuosi koulusta on ollu sen verran kiireinen että on jotenki vaan jääny aina kirjottamatta.

 

Kaiken näköstä on tapahtunu heinäkuun puolen välin jälkeen. Oon hurahtanu Cinema Bizarreen, ja ehkä vähän myös Lady GaGaan, Avriliin, Britneyhyn ja uudestaan t.A.T.u.:un. Hui! Ja keikkojaki ollu muutama! Twin City Festival ja Uniklubi Oulussa.

 

Charon – Air

 

Oon alkanu kirjottaan taas. Yks on jo julkaistu uutta materiaalia. Oli outoa palata. Sain jopa elävän legendan maineen. En olis ikinä uskonu että joku kaipais mun ficcejä. Outo fiilis.

Street teamin pystytys ois kans nyt työn alla! Enempää en siitä kerrokaan enneku asiat on varmoja ja hoituu.

Koulu on aika jees! Työharjottelun eka viikko on nyt pulkassa. Ihan erilainen paikka kuin yleensä. Toisaalta mukava, mutta huonotki puolet löytyy! Opinnäytetyötäkin pitäis alkaa väsäämään!

Perheenlisäystäkin tulossa. Kaikkea siis laidasta laitaan!

 

Britney Spears – Phonography

 

Biiseistä taas huomaa kuinka paljo tää vaihtelee. GaGasta keveesti Charoniin ja takas Britneyhyn. Hahhah. Keikoista tulikin mieleen, Oulussa olin kattomassa Uniklubia, oli ehkä hieman hauskaa! Keikan aikana tapahtu vaikka mitä ja keikan jälkeen Teemu tervehti minua (MITÄ?) :’’D Käveli ohi ja morjensti. Siis ihan omasta aloitteestaan, emmää sille mittään huudellu eka! Outoa :D Oli kyllä mielenkiintonen ilta sinänsä.

 

Lambretta – Bimbo

 

Nii, oisko vielä jottain tähdellistä? Ei kai. Väsyttääki niin ettei meinaa tajuta mitä kirjottaa! Ehkä luen huomenna täältä tätä ja mietin että mitäköhän mää oon taas selittäny :’’D

 

”I like you a lot lot
Think you're really hot hot”
– Boys Boys Boys